Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

no
nora - 14-05-2011 10:15:24
Huishouden & Energie

Aanbieding "blokker"

[quote=marlies schreef op vrijdag 13 mei 2011, 15:05]
......... het hangt m.i. ook af van het individuele filiaal, althans van het personeel. daarom vraag ik mij af: zijn er ook blokker franchises? dat zou de klantvriendelijkheid in sommige filialen kunnen verklaren t.o.v. de klantvijandigheid en onbeschoftheid in andere. .

voor de goede orde, mijn plaatselijke blokker is een blokker franchises en de service is prima.
zij waren danook onaangenaam verrast toen ik de mededeling liet zien die ik van het hoofdkantoor per mail binnenkreeg.
zij hadden een lijst van bestellingen en ik heb eigenlijk medelijde met dit personeel dat nu de klanten moet mededelen dat er geen kussens komen die zij besteld hadden.

en natuurlijk kan men ergen anders ook kussen kopen, maar als je 4 kussen in de bestelling hebt ben je wel zo netjes om af te wachten. nu ga ik wel "op jacht'naar andere kussen, (want die zijn wel nodig) maar leuk is dit verhaal niet.