Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
silly01 - 05-08-2011 20:50:38
Elektronica & TV

Miele wasmachine

Inmiddels heeft miele contact opgenomen met mij op de vraag die ik aan hun gesteld heb waarom zij mij een nieuwe trommel + wasmachine hebben gegeven als zij van mening zijn dat de schuld niet bij hun (of aan het wasmachine) ligt. op deze vraag geven zij het antwoord; "dit hebben wij gedaan uit coulance." nou ik heb nog nooit zo'n onzin gehoord. als ik het ergens niet mee eens ben of 100% ergens zeker van ben dat de oorzaak niet bij mij ligt ga ik ook niet een nieuwe trommel of wasmachine geven. ik heb hun ook medegedeeld datikhun service en klantvriendelijkheid 0,0 vind en dat dit meteen de laatste keer is geweest dat ik van hun iets gekocht heb.

dus bij deze ben je gewaarschuwd als je een mielemachine heb dat schade veroorzaakt aan je wasgoed zullen zij het nooit voor de volle 100% vergoeden ook al is het een nieuw machine en nieuw wasgoed.