Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

brainless
brainless - 29-08-2011 16:27:59
Geldzaken & Recht

Bestelling & retour bij zalando

Je moet de verkoper (in deze situatie: zalando) altijd de gelegenheid geven het product te repareren. indien reparatie niet mogelijk is moeten ze deze vervangen en als dit niet mogelijk is: geld terug geven.

soms is, in goed overleg, mogelijk dat je het product op hun kosten laat repareren. maar daar moet je wel, het liefst schriftelijk, bewijs van hebben.