Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hanneke - 10-10-2011 16:05:02
Geldzaken & Recht

Postnl raakt mijn verzending kwijt...

Zoals al is gezegd, is de verzending een overeenkomst tussen de verzender en postnl. u bent daar (hoe raar dit misschien ook klinkt) formeel geen partij in, maar een derde.
de verzender moet dit probleem (het zoekgeraakte pakket) met postnl oplossen. als hij daar met postnl niet uitkomt, is dat (even lomp gezegd) zijn probleem. u kunt daar echter niets mee.

echter, als het gaat om een webwinkel of zoiets, dan heeft u ondertussen wel een overeenkomst met die webwinkel. en zij moeten u ook gewoon uw spullen leveren. ook al hebben zij misschien in hun voorwaarden staan dat zij niet verantwoordelijk zijn voor problemen bij de verzending. u heeft gewoon recht op de door u bestelde (en betaalde) spullen. of u moet uw geld terugkrijgen.