Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kasseur - 11-11-2011 19:30:41
Huishouden & Energie

Garantie

[quote=navaisha schreef op donderdag 10 nov 2011, 15:34]de 2e helft van augustus 2002 heb ik een complete nieuwe keuken gekocht. de kranen hiervoor zijn van grohe. mijn keukenkraan heeft een handdouche. binnen 5 jaar is deze douchekop bovenop gebarsten. van de leverancier heb ik begin 2007 een nieuwe kop gekregen omdat de garantie van 5 jaar nog niet voorbij was. nu heb ik weer hetzelfde euvel en we zijn 4 jaar verder. eventueel onder een coulanceregeling zou ik een nieuwe kop of nieuwe kraan kunnen krijgen. ik begrijp hier niets van een kraan die mij meer dan 300 euro heeft gekost die mag toch niet iedere 4 jaar kapot gaan. het servicepunt van grohe nederland stelt dat de garantie om is en ik dus nergens meer recht op heb. wat is wijsheid in deze?

grohe wil niet zeggen kwaliteit (uit ondervinding)een goedkope kraan gaat net zo lang of langer mee,