Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-01-2012 18:50:23
Elektronica & TV

Caiway 100 % duurder in krimpen dan andere caiwaygemeenten

Godefrieda schreef op zondag 15 jan 2012, 13:46: ook ziggo kent maximaal 3 smartcards per digitaalabonnement.aanvulling: via de website ("mijn ziggo" ("jouw ziggo?")) kan je maximaal 3 smartcards activeren per klantnummer. via de klantenservice kunnen ze tot maximaal 6 gaan, met 1 verschil: voor de 4e t/m 6e kaart krijg je dan geen 2 weken (of hoe lang is dat?) alle zenders.. op de kaart zetten ze gelijk al je abonnementen...

overigens moet dat via de administratie geregeld worden, dus bellen (gratis voor ziggo telefonie klanten)) tijdens kantooruren.. daarna komen de geactiveerde kaarten wel gewoon in je account erbij te staan, en kan je ze dus ook heractiveren als je een update gemist enzo.. daarna is er dus geen verschil meer.

godefrieda zei vervolgens ook nog: zo asociaal lijkt het mij niet wat caiway hanteert.inderdaad.. en verder - sinds wanneer is het opeens asociaal als iets ergens anders andere voorwaarden heeft? wel of geen analoog, afspraken met gemeenten en weet ik veel??