Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gr
grootvader_1 - 15-02-2012 15:00:23
Geldzaken & Recht

Maarten

"proefabonnementen" (ook die z.g. gratis zijn) worden in vrijwel alle gevallen gevolgd door een stilzwijgend abonnement als men niet binnen 7 werkdagen aangetekend schriftelijk en naar het juiste adres laat weten dat men verder op dat abonnement géén prijs meer stelt.

vaak is het wel zo dat een begeleidende brief waarin zulks is aangegeven met een (soms ook foutief of een duur) telefoonnummer of met een vaag (postbus)adres.
de "proefbedrijven" zien het kennelijk als een spel om zo'n potentiële abonnee een poot uit te draaien door mensen op het verkeerde been te zetten met "gratis" of "automatisch" stoppen beloofd per telefoon.

ik vermoed dat uw vriendin ook zo is behandeld.
de enige remedie is een brief aangetekend en met bericht van ontvangst versturen naar die "maarten" dat u ( na de opzegtermijn in acht nemend ) g''en prijs meer stelt op een vervolgen van dat abonnement.

't is niet anders.
en.......... u en zijzelf had dit kunnen weten want er is al genoeg voor gewaarschuwd.

de vrije vogel