Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hans1959 - 02-03-2012 10:29:06
Geldzaken & Recht

Bankdruk

Henkhh, dank je! dat is precies wat mijn gevoel is... ik vroeg mij daarbij dus alleen af of dit dan recht is. natuurlijk ben ik verplicht om mijn schulden te betalen! daar ben ik niet voor weggelopen en heb mij volledig ingezet om in het reine te komen, maar kennelijk is dat niet genoeg. geeft een frustrerend gevoel! dan denk je: "dit kan toch niet waar zijn?" maar gezien de reacties, weet ik dat dit helaas wel het geval is. men wil nu de woz waarde als uitgangspunt nemen, terwijl bij het verkrijgen van een hypotheek wordt gezegd dat woz waarde voor hun niet de basis is. men meet echt met twee maten. maar jammeren helpt niets, dat weet ik.

overigens is de wijze van aaan de telefoon behandeld worden zeker een bijkomende factor. onbeleefd, zelfs onbeschoft en geen enkele mogelijkheid om persoonlijk eens aan tafel te komen. als de behandelende medewerker dat niet nodig acht, moet je maar een brief schrijven en krijg je als antwoord dat je je toch moet wenden tot die zelfde medewerker. er is geen enkele vorm van zelfcontrole. hoe kan het. daardoor wekt men de schijn dat men echt willekeur hanteert. de vorige medewerker was erg enthousiast over onze inhaalslag, had begrip en vond het zelfde wat wij nu vinden: waarom schade van 2 ton riskeren, terwijl we nu op de goede weg zijn? maar helaas is deze medewerker ontslagen.... tja, waarom, denk ik nu?
maar henkhh, dank je wel voor je laatste bericht, dat geeft ons het gevoel dat we geen mislukkelingen zijn. ook marcel75 begrijp ik goed.