Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

doeleentje
doeleentje - 05-03-2012 13:01:12
Huishouden & Energie

Zooplus ervaringen ??

Ik ben pas nu ingelogd vandaar de late reactie.
ik ben al jaren vaste klant van zooplus,en dat altijd tot volle tevredenheid.maar wat mij het laatste jaar opviel was,dat als ik voorheen iets bestelde het meestal de volgende dag of binnen twee dagen er was.
nu moet ik soms wel eens een week wachten.
het enige minpunt was vorig jaar toen ik een zeer grote papeghaaienkooi type palais bestelde.ik kreeg maar een deel van de kooi,terwijl ze vertelden dat deze wel in z'n geheel was verzonden.de rekening en de retourbon zaten niet in mijn ontvangen pakket.de andere helft was niet zo'n pakketje wat je bij de post zou zijn kwijt geraakt.
ik ben ongeveer twee weken aan de gang geweest om het andere deel te krijgen.na wat behoorlijke negatieve mails van mijn kant met de laatste mededeling,dat ik de ander helft van de kooi zou terug sturen kwam uiteindelijk dan toch nog de tweede helft.
de kooi was dus nooit in z'n geheel verzonden.

ik heb het gevoel dat zooplus sinds 1 tot 2 jaar een andere eigenaar heeft,want toen begon het geduvel.daarvoor was altijd alles goed en zorgvuldig.