Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

discovery
discovery - 24-03-2012 15:15:24
Geldzaken & Recht

Postnl maakt pakje kwijt, wat nu?

Zoals al velen hierboven heb ik er ook mee te maken gehad.
het gaat precies zoals u beschrijft, na "hun" procedure sta je met je rug tegen de muur. op mijn aanbod om zelf in het distributie centrum te komen kijken omdat mijn pakket een heel bijzondere en opvallende verpakking had konden ze niet ingaan.
aangezien ik spullen via marktplaats verkoop bleef ik voor de kosten opdraaien omdat ik de klanten hun geld moest terug betalen.
nu verkoop ik alleen nog maar als het opgehaald wordt.
ik heb dit ook via diverse kanalen aangekaart zoals bij kassa, radar en ombudsman maar hoorde er nooit meer iets van.
onlangs was het ook een item bij kanniewaarzijn, ook daar kregen ze nul op het request.
ik ben het helemaal met dollhouse eens dat er geen een bedrijf is die hier mee weg zou komen.
alleen een wetswijziging kan hier verandering in brengen, aangifte heeft dus totaal geen nut.
dan een petitie starten en meer dan 40.000 handtekeningen verzamelen dan moet het in de kamer behandeld worden.
ik denk dat er dan heel veel handtekeningen binnen zouden stromen.

vriendelijke groet,
discovery