Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

inekel1953
inekel1953 - 01-04-2012 10:19:14
Geldzaken & Recht

Schuldenhulplijn

Beste maurice,

ga nu geen domme stappen ondernemen, zoals je zelf al vast stelde vond en vind je dat die schuldhulplijn niet transparant is.

kijk en lees de reacties terug deze van:
vladja donderdag 8 mrt 2012, 13:44

meld je in ieder geval aan bij een lid van de bpbi. klik voor leden hier....

aan de leden worden eisen gesteld en regelmatig worden de leden getoetst. check ook onderaan deze pagina de mutaties voor de meest recente stand van de ledenlijst..

iedereen kan een schuldhulpbureau beginnen en tussen de "vrije vogels" zitten een hoop cowboys. die "halen" iedereen binnen. dan begint de betalingsklok te lopen en is het maar afwachten of ze voldoende tijd hebben voor iedereen en of ze er geen puinhoop van maken.

de opmerking van de man van de schuldhulplijn, dat hij geen lid is, omdat hij anders last zou hebben van wachtlijsten, vind ik heel erg vreemd. dat klinkt niet professioneel.

vladja

en dan heb je nog de andere waardevolle reactie van:
drechterland donderdag 8 mrt 2012, 14:28,
je hebt deze zelfs bestempeld als top antwoord
lees dit nog eens en print het uit.


besluit je toch in zee te gaan met een duistere en mij te opvallende manier van reageren van marvin, dan moet je niet over een paar weken of maanden klagen dat je helemaal bankroet bent gemaakt. vind je ook niet te opvallend dat hij nu zo reageert zoals hij doet? kijk mensen die voor eenbepaalde firma of organisatie werken, toetsen elke dag op een zoekprogramma ( bv google) de naam van die organistatie en komen zo te zien wat er over hen wordt geschreven. en dat willen ze natuurlijk niet het negatieve bericht laten voortbestaan en proberen op allerlei wijzen dat tegen te spreken.
dat is hier dus ook zo gegaan met marvin, die zich zogenaamd uitlaat als tevreden klant... sorry maar vind ik te toevalling, en vertrouw er daarom niet op. met zijn laatste bericht hoopt hij op je gevoel te werken door te zeggen dat het zijn laatste woord hierover is. dat zijn mijn inziens juist de lokmiddeltjes voor iemand die in nood zit, het zijn de verkooppraatjes.

desnoods print je alle reacties uit en neem dat maandag mee naar een bureau voor rechtshulp of juridisch kantoor van de gemeente. ook een eerste gesprek met een advokaat voor advies is gratis. doe dat bij wijze van spreken met meerdere advokaten, zodat je zeker weet wat jou (on-)mogelijkheden zijn voor hulp.

dan kun je een weloverwogen beslissing nemen.
mijn excuus dat het een lange reactie is geworden, uit nood omdat ik je van de wal in de sloot zie belanden.

zoek hulp bij betrouwbare instanties zoals al eerder genoemd zijn. sterkte en wijsheid!

m.vr.gr.,
ineke l.