Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jorisw - 13-04-2012 16:03:52
Geldzaken & Recht

Ernstige schade door tnt

[quote=beginlink schreef op vrijdag 13 apr 2012, 13:58][quote=jorisw schreef op donderdag 12 apr 2012, 17:04]even advocaat van de duivel spelen: als je het echt goed had ingepakt had er met gemak heel veel op kunnen staan zonder dat de computer was beschadigd. hoe denk je dat die dingen van de fabriek naar de winkels worden getransporteerd?

dit is een inkoppertje vrees ik, ik weet echter zeker dat dit niet via post\nl gaat maar met een (eigen?) (degelijk?) vervoerbedrijf en waar het niet in sorteercentra's terecht komt. daar raken mijn m.i. de meeste pakketten zoek en waar er met pakketten gegooid kan worden

de meeste computerwinkels hebben geen eigen vervoerbedrijf en krijgen de spullen gewoon aangeleverd via de standaard vervoerders. ik heb het natuurlijk niet over de media markten e.d. maar de gewone winkels.

als je een pc goed inpakt zoals de fabrikant ook doet, dan kan die echt niet zomaar beschadigen. maar ik zie nog vaak genoeg dat mensen denken dat iets goed is ingepakt als er proppen krantenpapier in de doos worden gestopt. en dat gaat natuurlijk niet werken. je moet een pc zodanig in een stevige doos stoppen dat er rondom genoeg ruimte is, en dat de pc niet kan gaan schuiven. fabrikanten zeggen ook niet voor niets in hun gebruiksaanwijzigingen dat je de originele verpakking moet bewaren voor het geval je het moet versturen.