Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 10-05-2012 14:53:14
Elektronica & TV

Wandcontactdoos ziggo bungelt uit muur huiskamer

Dat is zeker gek, want toen ik een klacht indiende over internet wat niet werkte in het weekend verscheen de monteur op maandag. :)

deze mevrouw is geholpen door de monteur volgens afspraak op dinsdag middag. met de toezegging dat mocht het kastje er weer uit vallen zij naar de woningbouwvereniging moet, omdat de muur bouwvallig schijnt te zijn.
ik ben bang dat mevrouw dan van het kastje naar de muur gestuurd gaat worden. maar dat zal wel een bang verwend voorgevoel zijn. :)



=holpen schreef op donderdag 10 mei 2012, 14:24:=tdehond schreef op zaterdag 5 mei 2012, 11:42: het probleem is dat er niet op de kortst mogelijke tijd een monteur komt voor deze bejaarde dame die zit te verpieteren zonder het genot van tv kijken.

gek hè, dat er niet à la minute een monteur per direct beschikbaar is? sorry hoor, maar ik word zo moe van dit verwende geklaag! dingen kunnen stukgaan, reparatie kan soms wel even duren, ja. je kunt onmogelijk op elke straathoek een altijd beschikbare reparateur neerzetten.

dat mevrouw bejaard is, geeft haar geen enkel extra recht. anderen moeten ook gewoon wachten.