Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wimmi20
wimmi20 - 06-08-2012 13:47:57
Elektronica & TV

Hoe wordt de prijs voor extra garantie op een apparaat berekend?

Kloske,

dit antwoord van de smid zegt mij niets.
datzelfde kun je ook in de folder lezen.
u toont alleen de folder, heeft u geen garantie certificaat ?
met die folder kun je alle kanten op.
lees toch wat ik eerder schreef.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=========

=kloske schreef op maandag 6 aug 2012, 13:39:=wimmi20 schreef op maandag 6 aug 2012, 13:33: kloske,

als dit het document moet voorstellen heeft u niet veel rechten.
dit kan nooit uw garantiedocument zijn.
u toont alleen een folder, en niet de polis.
en uw garantie is beslist niet 100% .
lees maar in het blok rechts onderaan : kosteloos herstel: behoudens een vergoeding voor aanzienlijk verlengde gebruiksduur.
u moet dus betalen omdat het apparaat langer meegaat.
zelfs dat percentage is niet omschreven, daar kunnen ze dus alle kanten mee op.
nogal nep garantie die u bijkoopt.
waarom publiceert u alleen de folder en niet de garantie papieren ?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++============

=kloske schreef op vrijdag 3 aug 2012, 19:11: http://imkecremers.nl/harensesmid.pdf">dit is het document.

dit kreeg ik als extramail van de harense smid:

indien een apparaat na 6 maanden een defect vertoont, dient u de zogeheten non-conformiteit aan te tonen. hoe u deze non-conformiteit aan dient te tonen is geheel aan u. aangezien u in het bezit bent van een harense smid servicecertificaat hoeft u deze non-conformiteit niet aan te tonen. zelfs als blijkt dat het een gebruikersfout betreft, wordt dit kosteloos voor u opgelost. indien u niet in het bezit zou zijn van een harense smid servicecertificaat, worden er in zo`n geval kosten in rekening gebracht.