Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wimmi20
wimmi20 - 06-08-2012 15:34:19
Elektronica & TV

Hoe wordt de prijs voor extra garantie op een apparaat berekend?

Kloske,

het zelfde antwoord van de harense smid publiceert u nu voor de vierde keer !
het gaat erom wat u moet betalen na een later defect voor zgn verlengde levensduur.
daar kunnen ze alle kanten mee op.
vraagt u dat aub even aan de smid.
want daar draait alles om.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=============

=kloske schreef op maandag 6 aug 2012, 15:21: nee, dit is het 'normale' contract, als je géén garantie bijkoopt. koop je garantie bij dan wordt de schade/reparatie in alle gevallen vergoed. zie mijn reactie hierboven, dat is de mail die ik kreeg als aanvulling op de garantiebepalingen:

aangezien u in het bezit bent van een harense smid servicecertificaat hoeft u deze non-conformiteit niet aan te tonen. zelfs als blijkt dat het een gebruikersfout betreft, wordt dit kosteloos voor u opgelost. indien u niet in het bezit zou zijn van een harense smid servicecertificaat, worden er in zo`n geval kosten in rekening gebracht.