Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vl
vlinder30 - 24-08-2012 13:48:16
Elektronica & TV

Senseo quattro

Wij hebben ook een senseo quattro, jul-aug 2010 gekocht bij bcc.
ook hier dit probleem gehad, terug naar bcc en idd na 2wkn retour ontvangen (wel leen senseo meegekregen trouwens, maar dit is een stukje service van de zaak vlgs.mij). het euvel was verholpen, er was idd een onderdeel kapot (kan er helaas niet meer op komen wat het was), wat vlgs.bcc bijna een standaard probleem was wat kapot ging bij die dingen, dus zou (ook bij philips) bekend moeten zijn wat het is. zou ze het probleem telf. uitleggen en dan krijg je vast wel respons van hun. waar heb je het apparaat gekocht, zit toch garantie op via de winkel (?)