Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lon63
lon63 - 24-08-2012 13:56:26
Elektronica & TV

Senseo quattro

Ik heb vorig jaar precies hetzelfde probleem gehad met mijn senseo quattro. ik heb hem via de winkel waar ik hem had gekocht teruggestuurd. die winkel gaf mij een leenapparaat mee.
mijn 'gerepareerde' senseo was na 3 weken weer terug. helaas probleem niet opgelost. weer teruggebracht, weer opgestuurd, weer retour zonder gerepareerd te zijn. toen vond de winkelier het welletjes en gaf mij een nieuwe senseo. hij zei dat hij het verder wel met philips zou regelen. kijk dat vind ik nou service! naam winkelier: bachman in breda! een warme douche zou ik zeggen.