Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marlies - 24-08-2012 14:06:59
Elektronica & TV

Senseo quattro

Zelfde probleem gehad met hetzelfde resultaat - dus 2 keer een "foutje". daarna begon het apparaat te lekken. wederom..terug. toen het z.g. gerepareerd was, bleek het apparaat nog steeds te lekken. einde oefening senseo voor mij. na het opmaken van de pads...weg met dat ding.
moet er trouwens even off-topic bij vermelden, dat philips bij mij althans nou niet bekend staat als klantvriendelijk. dure stofzuiger gaf problemen binnen de garantietijd, maar de behandeling van de klacht duurde zo lang, dat de garantie was verstreken en dat werd mij op een bijzonder asociale wijze door een philips medewerkster bekend gemaakt.
ik heb wat koffie zetten betreft een méér dan uitstekende ervaring met nespresso. de service is werkelijk fantastisch. ik had nl. per ongeluk bij mijn dochter een opvangbakje voor de capsules weggegooid. email gestuurd, direct antwoord waarin men mij de technische en andere gegevens van het apparaat vroeg (een "oud" model) en binnen 3 dagen een vervangend bakje ontvangen - gratis. kijk...dàt is service.