Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
sietske - 24-08-2012 18:13:29
Elektronica & TV

Senseo quattro

Wij hebben juist het omgekeerde gehad met een senseo. zette een kopje, liep weg, ging het apparaat spontaan een volgend kopje zetten. liep dus al het water over het bureau heen.
terug naar de winkel, opgestuurd naar philips. twee weken later weer opgehaald in de winkel, zou gerepareerd zijn, maar bleek nog steeds spontaan een extra kopje te zetten. weer terug naar de winkel(bcc). hier kreeg ik van de winkel een nieuw apparaat aangeboden, geen problemen meer gehad gelukkig.
ik heb philips hier nog over benaderd, het apparaat was immers net nieuw, 2 maanden oud en ik heb er in totaal 4 keer van leiden naar zoeterwoude moeten rijden, maar philips wilde absoluut niets weten van een schadevergoeding voor bijvoorbeeld de benzine. ook de mogelijkheid het apparaat bij mij thuis op te halen en terug te laten bezorgen deden ze niet aan! ik kreeg als stank voor dank een zakje ontkalker, wat ik al lang bij de aankoop van het apparaat had aangeschaft.
vroeger gaf philips erg goede service, maar tegenwoordig vind ik het echt bagger!!