Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-09-2012 19:12:59
Geldzaken & Recht

Intrum justitia das schrikken!

Euhmmm naar hun handelswijze!? jij vind het normaal
als je afgeblaft wordt aan de telefoon? er nul moeite voor
je wordt gedaan, al is het maar om te kijken waar de brieven naar toe zijn gestuurd?
vervolgens verteld mevrouw mij doodleuk dat ik geen mail van hun heb gehad vrijdag..
als ik dan netjes vraag of ik hem even door zal sturen, zegt ze: mevrouw fijn weekend ik beƫindig nu dit gesprek.

ja sorry sommige mensen hebben ook andere dingen aan hun hoofd.
hun sturen mij een bevestigingsmail dat ik acceptgiro's van interim ga krijgen.
en aangezien ed daarvoor ook al niet snel was, waarom dan nu wel?
en daarbij, het is hun schuld. hun breien het maar recht, ik steek er nu al teveel tijd in. dat zou hun taak moeten zijn.
het enige wat ik wil is normaal geholpen worden en te woord worden gestaan en daarnaast de acceptgiro's te krijgen om mijn termijnen te kunnen betalen.. trouwens waarom zouden ze me toen wel gewoon geholpen hebben als ik in april had gebeld en nu niet? ik heb energiedirect netjes mijn nieuwe adres doorgegeven.