Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-06-2005 00:39:09
Huishouden & Energie

Uitelkaar geknalde glasplaat

Op het gevaar af dat ik drammerig overkom, begint deze vraag niet bij de beoordeling of de klacht terecht is ?

zo ja, oplossen c.q. vervangen
zo nee, helaas pindakaas, kijken of er iets anders mogelijk is.

de klant heeft een salontafel van 60 euro gekocht bij "action". wat mag je dan verwachten ? daarbij denk ik dat het terecht is dat het telefoonnummer van de leverancier niet wordt gegeven omdat de klant met action te maken heeft en niets met de leverancier. (hetzelfde argument wat telkens naar voren komt wanneer winkeliers zich verschuilen achter hun leverancier)

overigens denk ik dat de klant een goed woordje chinees zou moeten praten om dat gezien de prijs het artikel uit verweggistan komt.