Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-10-2012 16:37:07
Elektronica & TV

Storing in de senseo

Mijn apparaat had dezelfde kuren. ik kon alleen nog koffie maken in de doorspoel stand. apparaat was gekocht bij blokker en was ruim 1 jaar oud. er is 2 jaar garantie op het apparaat. blokker heeft het opgestuurd naar philips. een maand later gerepareerd terug echter nog steeds halve kopjes en in belabberde staat (niet zoals aangeleverd, ander reservoir o.a.). klantenservice van philips gemaild. kreeg enkele weken later bericht van philips dat ik in aanmerking kwam voor een vervangend apparaat. "helaas" zei men, niet hetzelfde type en kleur. als dat geen bezwaar was zou een nieuwe opgestuurd worden. en zo gebeurde het. zelfs een nieuwer type. dus zowel bij blokker als bij philips geen probleem. dat is nog eens service. gewoon de normale garantie weg volgen een beetje geduld en doorzettingsvermogen.