Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tamayo
tamayo - 18-12-2012 12:12:15
Computers & Telefonie

Weer sim ellende bij telfort

Aan bvanderb,

je stukje over telfort e.a. lijkt me geen vraag... ... je zegt 'het gaat niet goed bij...' enz.
zij vinden dat kennelijk niet, want gaan gewoon door... ...met bijv. niet te veel veranderen...
het technische gedeelte van je betoogje begrijp ik niet, maar dat is geen wonder denk ik, want je bent waarschijnlijk geheel ondergedompeld in it-gedachten/taal...
mijn reactie is: it's all for the money! ...en dat irriteert mij nou zo aan telfort, en vele andere firma’s in allerlei branches… …wanneer gaan de nu werkenden/studerenden deze methodes veranderen… ‘we’ moeten naar een andere mindset!
mijn ervaringen met hen (telfort) zijn ook niet allemaal even tof; het voert te ver om dat hier uitgebreid te vertellen, maar het komt samengevat er op neer dat wij, de klanten ons beklag duidelijk moeten neerleggen bij een firma in kwestie en/of consumentenpanels inschakelen en/of de 'goede' ideeën gestructureerd bij 'hen' neerleggen.
ik heb de moeite genomen, met veel vasthoudendheid hen (telfort) op fouten te wijzen, met als resultaat dat de fouten zijn hersteld, ik wat vergoedingen heb gekregen, mijn gesprekken zijn opgenomen en ik daarbij er op heb aangedrongen, die gesprekken als ‘cases’ voor de afd. klantenservice te gebruiken, en zij ‘beterschap’ beloofden…
niet iedereen heeft daar tijd voor en zin in, maar wie niet gehoord wordt…
de maatschappij, dat zijn wij, dus kunnen alleen wij mentaliteitsveranderingen teweeg brengen. verder is het natuurlijk zo: hoe meer je betaalt, hoe meer je mag verlangen…
zou je niet bij telfort kunnen solliciteren? ...en dan vooral - waar je ook terecht komt - met (je) goede ideeën: de focus op de klant houden i.p.v. - wat kennelijk iedereen 'overkomt' - vooral op die van 'de firma' en de eigen carrière? dát zijn m.i. nl. middelen waarmee 'we' iets veranderen...
het gekste fenomeen dat ik als telfortklant heb meegemaakt – en ook dat meld ik ze telkens opnieuw – is: als de internetverbinding om één of andere reden verstoord is, bij mij houd dat in dat ik dan ook geen vaste telefoon- en tv-verbinding meer heb, ik die mededeling per email ontvang, met de tip: kijk op www.telfort enz.!
geweldig toch?
ik vraag me af, of als ik dan ook bij hen een mobiel telefoonabonnement zou hebben, ik dan via dat medium bericht zou krijgen over een ‘storing’…
als prepaid-klantje kan ik dat schudden, en rest mij: afwachten en van tijd tot tijd de verbinding testen door bijv. resetten, of de klantenservice (hoe durven ze het zo te noemen) bellen met dat prepaid geval, uiteraard met extra kosten per minuut, buiten het beltarief om! dus…
het is een keuze: blijf ik bij die firma, of ga ik allerlei strapatsen aanhalen, om me bij een ander te gaan ergeren; of je nou door de hond of te kat wordt gebeten…
ik laat me dus ook niet ‘dwingen’ in een mobiel telefoonabonnement en nog meer mobiele zooi en apparatuur ‘om er bij te horen’ en alleen nog maar daar mee bezig te zijn…
…there’s more in life you know…
zelf heb ik in mijn werkende leven – van mijn 15e tot 61e (nu aow) – er alles aan gedaan wat binnen mijn macht lag, om er voor de klant te zijn…
ik heb aan alle mogelijke helpdesken, telefooncentrales, klantenservices etc. gewerkt, bij diverse commerciële bedrijven, vnl. in de financiële sector en ik weet: snel scoren gaat um niet worden: denk lange(re) termijn… dus…
heb je inmiddels ook uitgevonden via hun klantenservice, dat telfort een samenwerking heeft met de firma guidion, gevestigd te amsterdam, die dus eigenlijk 'de bagger' moeten ruimen, en dat daar nog wel eens een gewetensvolle medewerk(st)er tussen zit, en dat men daar ook wel eens een 'punthoofd' krijgt van de telfortmethode?
ik hoop dat je hier wat mee kan...

overigens: de link die je als 'favoriete website' hebt opgegeven: http://