Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

at
attack - 12-01-2013 19:06:13
Huishouden & Energie

Huisdiercrematorium shcn

Ik heb ook negatieve ervaring met deze club: shcn, te stompwijk.

op advies van mijn dierenarts heb ik eind november 2012 mijn kat bij shcn laten cremeren. aangezien ze hoog aangeschreven zouden staan, had ik hoge verwachtingen.

de service:

alleen de individuele standaard crematie verliep goed, maar verder ben ik niet positief.
wat ging er mis:
-de toegezegde bevestiging dat mijn kat vervoert en aangekomen was te stompwijk is gedaan door de voice mail van een collega op mijn werk in te spreken. ze hadden niet mijn huistelefoonnummer of mijn mobiele nummer gebruikt, hoewel ik die speciaal had doorgegeven, maar het nummer van mijn werk waar vandaan ik hen overdaghad gebeld, maar dan ook weer hadden ze het verkeerde nummer gebeld. dat dus van een collega. ik heb 's avonds shcn gebeld over de bevestiging, maar ik kreed te horen dat de administratie al naar huis was, maar dat het vast in orde zou zijn. dat terwijl ze beweren 24 uur per dag bereikbaar te zijn??????????????????

-ik werd vlak voor de crematie met vragen geconfronteerd, waar mijn hoofd op dat moment niet naar stond. waarom hadden ze die kleine laatste singen niet van te voren in het telefoongesprek met mij besproken?

-men leek bijna verbaasd en zeker onvoorbereid over de extra dingen die ik wilde zoals ter plekke een urn uitzoeken. het duurde ook lang voordat een prijzenlijst boven tafel werd getoverd.

-de dienstverlening na 5 uur moest door een andere medwerkster worden overgenomen. ik kreeg van haar andere info dan haar voorganger.

-er was onduidelijkheid over de bechikbaarheid van hun website. er werd mij door medewerkster 1 verteld dat ik de urn best ook thuis van de website zou kunnen bestellen. medewerkster 2 vertelde dat de oude website uit de lucht en op de nieuwe nog niet het assortiment zou staan.

samenvattend vond ik de service erg slordig. afspraken werden niet zorgvuldiog gecheckt en eeb formulier gebruiken ze echt gewoon helemaal niet. en het niveau niet professioneel. het is een club voor de standaard crematies, maar zodra klanten meer wensen hebben en daarvoor bereid zijn meer te betalen. die klanten heeft shcn absoluut laag in het vaandel staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de facturatie:

-de facturatie is erg hard en onredelijk verlopen. ik ben de laatste paar weken van december met vakantie geweest. toen ik van vakantie terugkwam had ik een factuur (termijn 6dagen) en eerste aanmaning op de deurmat liggen. ik heb het factuurbedrag direct overgmaakt. na afschrijving van het bedrag van mijn bankrekening in de eerste week van januari, heeft men daarna alsnog eind vorigeweek een in gebreke stelling gestuurd en een boete van 40 euro, wat een kwart is van het bedrag van de crematie en dreigen nu met incasso.

samenvattend: ik wil nu zeker nooit iets meer met hen te maken hebben. de harde toon veroorzaakt dat ik met mijn kat die nog leeft en toekomstige huisdieren nooit meer naar shcn in stompwijk zal gaan. ze zijn extreem duur, leveren matige service en klantonvriendelijk. ik snap trouwens niet waar al hun inkomsten naar toe gaan, maar de wankele noodgebouwtjes bevorderen niet het gevoel dat je welkom bent.

nou ja, dat is mijn ervaring. ik ga er niet meer naar toe!!!!!!!!