Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tot15karakters
tot15karakters - 08-05-2013 14:14:50
Geldzaken & Recht

Afmelden bkr

Het kan nog erger....
ik heb nog nooit een schuld gehad dus ook nooit een notering....
maar bij aanvragen mobiel bleek het plotseling wel zo te zijn.

ze gaven niet waarvoor en ik moest dus kosten maken om het uit te zoeken.
maar mijn bank heeft even gekeken en zag wel waarvoor.
deze firma heeft wegens zoeken naar iemand mijn gegevens geprobeerd en daar is het fout gegaan.
dit was iemand met andere geboorte datum en alleen de eerste voorletter hetzelfde.

maar ik was dit dus niet en ze hadden dit niet mogen doen.
nu heeft deze slordige firma een schadeclaim gekregen maar ik vind het belachelijk dat ik
als ik geen vriendelijke bank had geld moet betalen om te weten wie en waarvoor ik bij
hun geregistreerd sta.

waarom stuurde bkr geen brief dat er een notering kwam naar mijn adres?
dan had ik toen al kunnen reageren en had ik geen 3 maanden nodig om een telefoon te krijgen!
op foute incasso reageer ik niet, hun probleem maar dat ze zonder het te melden een notering neer zetten, dat gaat te ver!

bkr mag zich ook wel eens aan de regels houden.