Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 11-07-2013 09:09:39
Elektronica & TV

Rechten bij aankoop via internet (bol.com)

Als ik jullie was zou ik hierover een klacht indienen bij de nederlandse thuiswinkel organisatie
klik http://www.thuiswinkel.org/vragen-en-klachten">hier daar is bol.com bij aangesloten.
jullie hebben genoeg bewijs met de bevestiging van aankoop van het artikel waarop de reciever 1040 staat. en bovendien zijn jullie nu al met z'n tweeën, nog meer bewijs.
(jochum1966 kan eerst nog een mail naar bol.com sturen om een klacht in te dienen)

als het hier een "kennelijke fout" betrof, een fout die overduidelijk is en waarvan de koper wel kon vermoeden dat hier iets niet klopte, dan kan bol.com zich daarop beroepen.
maar van een kennelijke fout is hier helemaal geen sprake. sterker nog, het is zeer aannemelijk dat dit de prijs is, gezien de link van carola.83.
dus jullie hebben gewoon recht op die reciever 1040.

nu kun je hem wel via de sony shop kopen, alleen als je een probleem krijgt met het product en dingen lopen niet zoals je wil kun je bij deze shop niet aankloppen bij een thuiswinkel organisatie en ook niet bij een geschillencommissie, zoals bij bol.com wel het geval is.

zet je klacht ook op klacht.nl en de klachtenkompas.nl

vreemde praktijken van bol.com....