Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nvolg001
nvolg001 - 15-07-2013 16:20:51
Geldzaken & Recht

Opzeggen postcodeloterij

Volhouden!

na ong 3 maanden websites invullen en mails versturen heb ik er voor kunnen zorgen dat mijn schoonmoeder ( > 90 en aardig de weg kwijt ) een abonnement van € 300,- per maand kon opzeggen. na 2 maanden echter was weer het bedrag van € 300,- afgeschreven.
telefonische informatie ( 10 minuten wachttijd à € 0,10 ) leerde dat een medewerker van de postcode loterij mijn onder bewind staande en demente schoonmoeder had gebeld met de vraag of ze toch niet weer wilde meespelen: ja hoor, dat wilde zij wel, het was zo'n vriendelijke dame. ik heb toen geëist, op straffe van een rechtzaak, om binnen 14 dagen het bedrag terug te krijgen, inclusief de telefoonkosten.
toen kon het wel.........