Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 05-08-2013 18:05:39
Geldzaken & Recht

Wat is de definitie van een "kennelijke vergissing"?

Wat ik vreemd vind is dat ze die ene coupe gewoon opsturen. het is toch een set bestaande uit 6? hebben ze iedereen die die set heeft besteld dan 1 van die 6 opgestuurd? verder zie ik nergens bij bol een ijscoupe van 6,99. dus hoe ze daar dan bij komen.
merk het wel vaker bij bol.com dat als ze een fout maken, ze heel vreemd handelen.

die kennelijke fout had wel eerder vermeld mogen worden. de bestelling staat al een maand. wie gaat er voor de retourkosten opdraaien als u er geen zin in heeft?