Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 18-08-2013 12:18:02
Huishouden & Energie

Whirlpool koel/vriescombinatie

Nee, dat begrijp ik. maar de klacht word toch niet goed afgehandeld als er geadviseerd word dan maar te gaan 'duwen en trekken'. het apparaat valt heel duidelijk onder de garantie; als de geluiden zo zijn dat de tv zelfs harder, is dat, m.i. geen normaal geluid wat iedere koelkast voortbrengt. bij whirlpool zelf moet u inderdaad niet zijn. ga nog eens terug naar de winkel en zegt dat u echt geen genoegen neemt met hun advies van duwen en trekken. de winkelier moet dat zelf maar met whirlpool uitzoeken. ze moeten toch echt het probleem oplossen en krijgen daar (wettelijk) 3 maal de kans voor. word het geluid niet gereduceerd tot wat men aanvaardbaar acht bij iedere koel/vriescombinatie dan schrijft u ze dat u de koop ontbind of dat ze u tegemoetkomen met een ander apparaat. doet u dit aangetekend (dus na de 3de poging hunnerzijds) en bewaar de kopie van de brief en het reçu van de verzonden brief. komt u er helemaal niet uit, neemt u dan contact op met http://www.juridischloket.nl"> kijk hier waar u een vraag (gratis over één en ander kunt stellen. veel succes.