Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lu
luwestek - 25-07-2006 10:56:25
Vakantie & Reizen

Probleem Transavia

ik heb door omstandigheden een vlucht gemist bij transavia, heb hiervoor een andere vlucht moeten nemen bij een andere maatschappij, met uiteraard nieuwe tickets.mijn vraag aan transavia is, kan ik de niet gebruikte tickets gebruiken voor een volgende reis. het antwoord van transavia is niets zeggend,1e hebben uw mail niet ontvangen,2e is in behandeling met een dossiernummer erbij.op al mijn mailtjes, nu zeker 5, krijg ik geen antwoord, op een telefoontje van mij à €0,25 p. min. kreeg ik na 25 min. (wachten op doorverb.) de gesprekstoon.


wie weet wat ik verder nog kan doen om dit op te lossen.


frits