lu
door luwestek Jul 25, 2006 om 10:56
Vakantie & reizen

Probleem Transavia

Ik heb door omstandigheden een vlucht gemist bij Transavia, heb hiervoor een andere vlucht moeten nemen bij een andere maatschappij, met uiteraard nieuwe tickets.Mijn vraag aan Transavia is, kan ik de niet gebruikte tickets gebruiken voor een volgende reis. Het antwoord van Transavia is niets zeggend,1e hebben uw mail niet ontvangen,2e is in behandeling met een dossiernummer erbij.Op al mijn mailtjes, nu zeker 5, krijg ik geen antwoord, op een telefoontje van mij à €0,25 p. min. kreeg ik na 25 min. (wachten op doorverb.) de gesprekstoon.

Wie weet wat ik verder nog kan doen om dit op te lossen.

Frits

2804 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 25, 2006 om 11:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Luwestek,
In plaats van het 0900-nummer, heeft u al gebeld met hun 'normale' nummer 020-4060406 voor vragen?
Mvgr - B

ve
door verwijderd - Jul 25, 2006 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is afhankelijk van ticket, er zijn die vaste datum en tijd hebben, dan jammer, maar open datum met slechts reservering, daar kan ieder reisburo, liefst de verkoper, of een gespecialiseerde in tickets zonder reis direkt antwoord op geven.

Dus gereserveerde datum mag schuiven, vaste niet...

geld terug is zelden tenzij het toestel veel eerder vertrok...

ve
door verwijderd - Jul 29, 2006 om 21:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of dit kan is volledig afhankelijk van de voorwaarden die gelden bij de geboekte boekingsklasse. De regels bij Transavia zijn over het algemeen strikt dus ik geef u weinig kans.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2006 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, is het een idee om een gewone brief te suren naar Transavia met uw vraag, of eventueel aangetekend?

Ik neem aan dat Transavia rekening zal houden met de door u aangevoerde omstandigheid, maar ook met het feit dat het bedoelde toestel met een lege stoel is vertrokken omdat u niet tijdig inchekte resp. niet kwam.

Indien het toestel inderdaad met een lege, de door u gereserveerde, stoel is vertrokken geef ik u weinig kans, tenzij de omstandigheid zodanig was dat .....

ve
door verwijderd - Jul 31, 2006 om 21:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb inderdaad een "normale" brief naar Transavia gestuurd, hierop werd ook correct op gereageerd.Gevolg; Transavia had begrip voor de situatie en bood aan om de volgende reis geheel te vergoeden.De enige kosten voor mij zijn z.g.n. wijzigingskosten die bedragen €25 per persoon.

Complimenten voor Transavia, zo kan het dus ook!!!

Frits