lu
door luwestek Jul 25, 2006 om 10:56
Vakantie & reizen

Probleem Transavia

Ik heb door omstandigheden een vlucht gemist bij Transavia, heb hiervoor een andere vlucht moeten nemen bij een andere maatschappij, met uiteraard nieuwe tickets.Mijn vraag aan Transavia is, kan ik de niet gebruikte tickets gebruiken voor een volgende reis. Het antwoord van Transavia is niets zeggend,1e hebben uw mail niet ontvangen,2e is in behandeling met een dossiernummer erbij.Op al mijn mailtjes, nu zeker 5, krijg ik geen antwoord, op een telefoontje van mij à €0,25 p. min. kreeg ik na 25 min. (wachten op doorverb.) de gesprekstoon.


Wie weet wat ik verder nog kan doen om dit op te lossen.


Frits

2804 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2006 om 11:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Luwestek,
In plaats van het 0900-nummer, heeft u al gebeld met hun 'normale' nummer 020-4060406 voor vragen?
Mvgr - B



ve
door verwijderd - Jul 25, 2006 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Is afhankelijk van ticket, er zijn die vaste datum en tijd hebben, dan jammer, maar open datum met slechts reservering, daar kan ieder reisburo, liefst de verkoper, of een gespecialiseerde in tickets zonder reis direkt antwoord op geven.


Dus gereserveerde datum mag schuiven, vaste niet...


geld terug is zelden tenzij het toestel veel eerder vertrok...

ve
door verwijderd - Jul 29, 2006 om 21:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Of dit kan is volledig afhankelijk van de voorwaarden die gelden bij de geboekte boekingsklasse. De regels bij Transavia zijn over het algemeen strikt dus ik geef u weinig kans.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2006 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo, is het een idee om een gewone brief te suren naar Transavia met uw vraag, of eventueel aangetekend?


Ik neem aan dat Transavia rekening zal houden met de door u aangevoerde omstandigheid, maar ook met het feit dat het bedoelde toestel met een lege stoel is vertrokken omdat u niet tijdig inchekte resp. niet kwam.


Indien het toestel inderdaad met een lege, de door u gereserveerde, stoel is vertrokken geef ik u weinig kans, tenzij de omstandigheid zodanig was dat .....


 

ve
door verwijderd - Jul 31, 2006 om 21:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb inderdaad een "normale" brief naar Transavia gestuurd, hierop werd ook correct op gereageerd.Gevolg; Transavia had begrip voor de situatie en bood aan om de volgende reis geheel te vergoeden.De enige kosten voor mij zijn z.g.n. wijzigingskosten die bedragen €25 per persoon.


Complimenten voor Transavia, zo kan het dus ook!!!


Frits

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer