Probleem Transavia
Ik heb door omstandigheden een vlucht gemist bij Transavia, heb hiervoor een andere vlucht moeten nemen bij een andere maatschappij, met uiteraard nieuwe tickets.Mijn vraag aan Transavia is, kan ik de niet gebruikte tickets gebruiken voor een volgende reis. Het antwoord van Transavia is niets zeggend,1e hebben uw mail niet ontvangen,2e is in behandeling met een dossiernummer erbij.Op al mijn mailtjes, nu zeker 5, krijg ik geen antwoord, op een telefoontje van mij à €0,25 p. min. kreeg ik na 25 min. (wachten op doorverb.) de gesprekstoon.
Wie weet wat ik verder nog kan doen om dit op te lossen.
Frits
Beste Luwestek,
In plaats van het 0900-nummer, heeft u al gebeld met hun 'normale' nummer 020-4060406 voor vragen?
Mvgr - B
Is afhankelijk van ticket, er zijn die vaste datum en tijd hebben, dan jammer, maar open datum met slechts reservering, daar kan ieder reisburo, liefst de verkoper, of een gespecialiseerde in tickets zonder reis direkt antwoord op geven.
Dus gereserveerde datum mag schuiven, vaste niet...
geld terug is zelden tenzij het toestel veel eerder vertrok...
Of dit kan is volledig afhankelijk van de voorwaarden die gelden bij de geboekte boekingsklasse. De regels bij Transavia zijn over het algemeen strikt dus ik geef u weinig kans.
Hallo, is het een idee om een gewone brief te suren naar Transavia met uw vraag, of eventueel aangetekend?
Ik neem aan dat Transavia rekening zal houden met de door u aangevoerde omstandigheid, maar ook met het feit dat het bedoelde toestel met een lege stoel is vertrokken omdat u niet tijdig inchekte resp. niet kwam.
Indien het toestel inderdaad met een lege, de door u gereserveerde, stoel is vertrokken geef ik u weinig kans, tenzij de omstandigheid zodanig was dat .....
Ik heb inderdaad een "normale" brief naar Transavia gestuurd, hierop werd ook correct op gereageerd.Gevolg; Transavia had begrip voor de situatie en bood aan om de volgende reis geheel te vergoeden.De enige kosten voor mij zijn z.g.n. wijzigingskosten die bedragen €25 per persoon.
Complimenten voor Transavia, zo kan het dus ook!!!
Frits
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer