Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
katana28 - 22-12-2006 16:10:47
Elektronica & TV

reperatie

Hallo,

hoop dat iemand hier dit al eens meegemaakt heeft, maar om het verhaal maar eens uit te leggen.

maand geleden is mijn philips dvd-recorder stuk gegaan, ben netjes met het apperaat naar de winkel gegaan waar deze aangeschaft was(er zat nog garantie op). desbetreffende winkel "de block" heeft het apperaat opgestuurd voor onderzoek en eventuele reperatie.

20 december ontvang ik een brief van de block, dat het apperaat omgeruild gaat worden voor een ander model. op zich geen probleem, maar oorspronkelijke apperaat kostte destijds 349 euro, het andere model wat ze me nu willen geven kost in de winkel 179 euro.

nu vraag ik mij af, kunnen zij dit maken? ik koop een apperaat voor 349 euro en 2 jaar later krijg ik een apperaat terug wat 179 euro kost bijna 50% verschil...

hopelijk heeft iemand dit al eens meegemaakt en kan mij adviseren.