Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marleenvanh - 20-02-2007 13:38:36
Elektronica & TV

Wie weet meer over de Bij KPN punten??!







zijn er nog meer forumleden die, net als ik, (al van af het begin van
deze actie - februari 2006) punten sparen bij "bij kpn"

"voor prachtige cadeaus, want klant zijn van kpn dat loont!" (bla bla
bla) en die langzaamaan ook knap "pissig" zijn steeds

aan het lijntje (?!) te worden gehouden met quote: het is helaas
nog niet mogelijk om uw spaarpunten in te wisselen. zodra onze


spaarpunten-shop geopend wordt en het mogelijk is uw spaarpunten in te
wisselen
voor producten zullen wij u daarvan

op de hoogte stellen.
unquote

terwijl die winkel eerst eind zomer 2006 en toen in december 2006
geopend zou worden.

inmiddels is het bijna eind februari 2007. en is de tekst  als boven
nog idem dito van het zelfde.

vragen naar de oorzaak of wanneer men verwacht dàt ...omdat het nu toch
wel erg lang duurt ......... levert  2x,  na ca. twee weken wachten(!) een two liner op waarin wordt medegedeeld dat men "mijn vraag
doorgestuurd is naar de afdeling die daarin gespecialiseerd is"

vervolgens gebeurt er helemaal niets.

zijn er meer mensen met deze ervaring en is er misschien iemand die
(zelf of een famililid, vriend of kennis heeft die) bij kpn werkt,

en me wil kan en mag (?) vertellen wat er nu toch gaande is?

want ik heb inmiddels achttienduizend (vooralsnog totaal nutteloze - snik) "bij kpn-punten" en
ben wel toe aan een nieuwe telefoon of iets anders leuks....

alvast bedankt voor elke helpende reactie.

groet,  marleen