Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wn
wnn526358 - 26-03-2007 16:24:22
Geldzaken & Recht

gratis abonnement

ik heb een jaargeleden een pretiumtelefoon-abonnement afgesloten.1 week later werd ik tel. benaderd via pretium of ik een gratis abonnement van 1 jaar wilde afsluiten dan kon ik one line prod. goedkoper bestellen (nooit iets besteld) en tevens was er ook een kans om  voor een geldprijs in te loten. omdat het gratis was zei ik ja (had misschien beter moeten weten) ik moest adres tel. en bankrekening opgeven, waarvan ik dacht dat het was om mijn tel. abonnement te betalen. nu 1 jaar later krijg ik een afschrijving van 69,50 euro voor het bovengenoemde abonnement. dit bedrag hebben wij gestorneerd als zijnde onrechtmatig. heden middag heeft pretium contact met mij opgenomen en het bandje van 1 jaar geleden weer afgedraaid waarin mij het gratis abonnement werd aangeboden en verder niets. toen ik hierop antwoorrdde ja maar u zegt hierin niet dat ik het jaar daarop automatisch moest gaan betalen kreeg ik als antwoord ja maar u hebt ons uw bankrekeningnummer toch opgegeven. er werd mij tevens medegedeeld dat er een incassobureau zou worden ingeschakeld. is dit rechtmatig?


het onrechtmatige vind ik dat alles onder de noemer pretium plaatsvind terwijl nu blijkt dat het met pretium telecom niets van doen heeft.