Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fo
foppe1949 - 04-01-2009 08:59:07
Computers & Telefonie

opzeggen van mijn Tiscali adsl abonnement

hallo allemaal, ik heb sinds augustus j.l. een conflict met telfort. ik wil van het abonnement af omdat het van geen kant werkt. vaak geen internet en als je aan het telefoneren bent zit je in een lege hoorn te praten want de verbinding valt steeds weg. dat het verbroken wordt daar hoor je niets van het gebeurd gewoon. in januari 2008 is tiscali overgenomen door telfort, ik had begrepen dat ik binnen een jaar na deze overname mijn abonnement kon opzeggen. tenslotte heb ik met telfort geen zaken gedaan. nee zegt telfort het abonnement is in september 2007 voor het laatst gewijzigd dus kunt u er in september 2009 pas vanaf. want augustus was te laat om op te opzeggen dat moet 3 maanden van te voren.


ik heb brieven verstuurd, de laatste aangetekend ik mail ze, ik krijg geen echt antwoord alleen wat vage mailtjes terug


wie kan mij helderheid verschaffen.


groetjes


leni
<script language=javascript>