fo
door foppe1949 Jan 4, 2009 om 08:59
Computers & telefonie

Opzeggen van mijn Tiscali adsl abonnement

Hallo allemaal, ik heb sinds augustus j.l. een conflict met Telfort. Ik wil van het abonnement af omdat het van geen kant werkt. Vaak geen internet en als je aan het telefoneren bent zit je in een lege hoorn te praten want de verbinding valt steeds weg. Dat het verbroken wordt daar hoor je niets van het gebeurd gewoon. In januari 2008 is Tiscali overgenomen door Telfort, ik had begrepen dat ik binnen een jaar na deze overname mijn abonnement kon opzeggen. Tenslotte heb ik met Telfort geen zaken gedaan. Nee zegt Telfort het abonnement is in september 2007 voor het laatst gewijzigd dus kunt u er in september 2009 pas vanaf. Want augustus was te laat om op te opzeggen dat moet 3 maanden van te voren.


Ik heb brieven verstuurd, de laatste aangetekend ik mail ze, ik krijg geen echt antwoord alleen wat vage mailtjes terug


Wie kan mij helderheid verschaffen.


Groetjes


Leni
<sCRIPT language=javascript>

327 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 4, 2009 om 13:33
16883 Antwoorden / 202 Vragen
0

Om verder te gaan in zwart: schrijf dus een breif waarin u nu naleving vordert van de overeenkomst door het bieden van de dienstverlening zoals u mag verwachten, stel dat u nu geen storingen meer wenst en zo dat toch gebeurt u de overeenkomst als beëindigd zult beschouwen en alle kosten vordert.


maar als al gezegd, mogelijk is er al een snellere manier, 3 maanden volgens de nieuwe regeling (ik heb niet exact nagekene hoe die nieuwe regeling nu is maar dat is na te zoeken

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 7, 2009 om 15:01
16883 Antwoorden / 202 Vragen
0

Op basis van nieuwe regels kunt u eerder van een abonnement af ingaande 1 januari 2009. U kunt m.i. buiten dat wel degelijk gebruik maken van de opti": niet nakomen van een overeenkomst. Op basis van de overeenkomst behoort u namelijk een ongestoorde verbinding te hebben (onder voorbehoud van bijzondere omstandigheden). Zie:

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html schade bij niet nakomen voor de mogelijkheden van aansprakelijk en in gebreke kunnen stellen

fo
door foppe1949 - Jan 7, 2009 om 15:03
3 Antwoorden / 2 Vragen
0


<SCRIPT language=javascript>

Dank je wel voor het antwoord, ik ga weer een brief schrijven.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer