Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
donald1 - 19-12-2009 11:00:56
Geldzaken & Recht

Terugbetaling door Wehkamp niet ontvangen!

Op 30 november diverse besteld bij wehkamp en hele bedrag helaas vooruit betaald i.p.v. per acceptgiro! heb de enkele keren dat ik wat bij hun besteld heb altijd netjes direkt betaald, en nooit bij hun in de schuld gestaan! op 1 december hele bestelling ontvangen én ook weer geretourneerd. op 11 december via mijn wehkamp-account gelezen dat het bedrag van 124,87 euro via ideal is teruggestort. op 19! december mijn terugbetaling nog steeds niet ontvangen! na diverse mails waar nietszeggend op wordt gereageerd én telefoongesprekken van telkens 15 minuten of meer à 0,20 eurocent per minuut, want je krijgt steeds iemand anders van de klantenservice aan de lijn die je het verhaal moet uitleggen met de vraag waar mijn
geld blijft, antwoorden zoals: ja mevrouw, morgen staat het geld op uw rekening. ja mevrouw: informeert u maar eens bij uw bank, het bedrag is toch écht overgemaakt. ja mevrouw: mijn leidinggevende zegt dat het wel 5 à 6 werkdagen kan duren voor uw terugbetaling is verwerkt! navraag bij de bank leert dat een ideal betaling/terugbetaling reeds de volgende werkdag wordt verwerkt! ik vraag me af hoeveel smoezen ze bij wehkamp hebben klaarliggen. als het andersom zou zijn zouden ze meteen een incassobureau hebben ingeschakeld! wehkamp houdt er schijnbaar een andere methode op na want ik heb mijn geld nog steeds niet terug! wat kan ik nóg meer doen? heeft iemand hier ervaring mee? bij voorbaat dank!