Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

donkschr
donkschr - 24-12-2009 17:48:11
Vakantie & Reizen

Geld vliegticket terug na annulering

Zondag 20 december jl. zou mijn dochter met easyjet vliegen naar aberdeen in schotland. deze vlucht (net als heel veel anderen) werd geannuleerd in verband met de slechte weersomstandigheden. volgens de voorwaarden van easyjet moet je dan telefonisch contact opnemen met hun callcenter om je geld terug te krijgen. ik ben dus al vanaf maandag bezig om dit callcenter (via een 0900-nummer) te bereiken. dit lukt tot op dit moment nog steeds niet. je wordt eindeloos in de wacht gezet, dus heeft het mij al heel veel geld gekost. via goed zoeken op hun website heb ik een emailadres gevonden. ik heb hier een mail naar gestuurd. deze hebben ze ontvangen want ik kreeg een automatische reactie terug met een incidentnummer. maar ook hier verder nog geen reactie op gekregen.
van een bevriende purser van een andere vliegmaatschappij hoorde ik dat easyjet nooit kosten terug betaald. het staat wel in hun voorwaarden, maar contact krijg je niet met ze.
wie heeft dit ook wel eens bij de hand gehad en/of wie kan mij adviseren wat nu te doen?
het gaat om een bedrag van zo'n 190 euro en dat is voor een student heel veel geld.
alvast bedankt voor jullie reacties.