Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mw
mwerts - 29-08-2010 13:15:17
Computers & Telefonie

Service ACER

Mijn labtop is op 23 juli 2010 opgehaald voor reparatie en op 30 juli heb ik mail ontvangen dat hij klaar was.
nu 29 augustus heb ik mijn laptop nog steeds niet terug.
divese malen gebeld met het callcenter van aces ( 10 cent per minuut ) en steeds na het in de wacht zetten kreeg ik te horen dat men daar de zaak zou regelen.op 27 augustus voor de laatste keer tel. contact gehad en nu heeft men mij laten weten dat ik mijn labtop in de week van 30 aug - 3 sept.
terug zou krijgen.
ik heb er intussen weinig vertrouwen in dat het nu wel goed zal komen.