mw
door mwerts Aug 29, 2010 om 13:15
Computers & telefonie

Service ACER

Mijn labtop is op 23 juli 2010 opgehaald voor reparatie en op 30 juli heb ik mail ontvangen dat hij klaar was.
Nu 29 augustus heb ik mijn laptop nog steeds niet terug.
Divese malen gebeld met het callcenter van ACES ( 10 cent per minuut ) en steeds na het in de wacht zetten kreeg ik te horen dat men daar de zaak zou regelen.Op 27 augustus voor de laatste keer tel. contact gehad en nu heeft men mij laten weten dat ik mijn labtop in de week van 30 aug - 3 sept.
terug zou krijgen.
Ik heb er intussen weinig vertrouwen in dat het nu wel goed zal komen.

251 2 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Aug 29, 2010 om 13:39
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Is het nou ACER of ACES? Beide bestaan.
Verder is dit geen vraag, dit is een vraag en antwoord rubriek.
De laptop wordt komende week dus terug bezorgd. Even afwachten of dat gebeurt, zo niet, dan tijd voor een nieuwe actie.

mw
door mwerts - Aug 29, 2010 om 13:56
1 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=mwerts schreef op zondag 29 aug 2010, 13:15]Mijn labtop is op 23 juli 2010 opgehaald voor reparatie en op 30 juli heb ik mail ontvangen dat hij klaar was.
Nu 29 augustus heb ik mijn laptop nog steeds niet terug.
Divese malen gebeld met het callcenter van ACER ( 10 cent per minuut ) en steeds na het in de wacht zetten kreeg ik te horen dat men daar de zaak zou regelen.Op 27 augustus voor de laatste keer tel. contact gehad en nu heeft men mij laten weten dat ik mijn labtop in de week van 30 aug - 3 sept.
terug zou krijgen.
Ik heb er intussen weinig vertrouwen in dat het nu wel goed zal komen.
Ben benieuwd of er meer klachten zijn over de service van dit bedrijf.