Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
diversion - 13-01-2011 08:44:50
Voeding & Gezondheid

Kips theeworst

Onlangs een bakje kips theeworst gekocht. na opening bemerkte ik echter na een paar dagen dat er schimmel op de theeworst stond (terwijl het nog binnen de houdbaarheidsdatum zat). vroeger zat die theeworst in een worstje (en was het ook een stuk goedkoper, zoals kassa al een keer heeft aangetoond) en kon je het na opening minimaal een week bewaren. dus een mailtje gestuurd naar kips. in eerste instantie hadden ze veel belangstelling en gaven ze aan dat dit niet mocht en vroegen ze zelfs om foto's van de theeworst met schimmel. maar vervolgens kreeg ik het antwoord dat je theeworst blijkbaar binnen 3 dagen na opening moet opeten omdat het een rauw product is (vergelijkbaar met filet americain). er staat dan ook op "na opening beperkt houdbaar" (maar wat is precies "beperkt"?). ik heb vervolgens een mailtje teruggestuurd dat je hun theeworst vroeger in de oude verpakking langer geopend kon bewaren (net als die van andere merken) en dat deze bovendien een stuk duurder was geworden en dat ik daarom ook nooit meer kips theeworst zou kopen. en vervolgens bleef het heel stil en heb ik niks meer gehoord. je zou toch op zijn minst een antwoord met uitleg of zoiets verwachten, maar blijkbaar doen ze niet echt veel moeite om hun klanten te behouden.