Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
babette0162 - 09-03-2011 20:41:29
Elektronica & TV

nieuwe senseo toch geen garantie

Ik heb 2 1/2 jaar geleden bij onze lokale cafetaria een roestvrij stalen senseo bij elkaar gespaard.
onze eigen senseo was nog goed dus hebben we de nieuwe weg gezet.
ook omdat ons huis te koop staat en ik deze senseo in mijn nieuwe keuken pas wilde gebruiken.
nu ging laatst onze oude senseo kapot en dus pakte ik de roestvrij stalen uit de kast.
maar bij de eerste keer doorspoelen {wat volgens de gebruiksaanwijzing moet}sprong de aardlek eraf,en na meerdere keren te hebben geprobeerd ook andere stopcontacten blijkt er dus kortsluiting in het apparaat te zitten.
dus contact gezocht met philips maar die zeggen dat na 2 jaar de garantie is verlopen en dus niets voor mij willen doen.
als ik het apparaat nu al die tijd zou hebben gebruikt dan begrijp ik hun reactie,maar hij is splinter nieuw {aantoonbaar}
er heeft nog nooit een koffiepad in gezeten.
ik mag toch van een nieuw philips apparaat toch wel verwachten dat die het gewoon doet.
we hebben de rechtsbijstand ook al gebeld maar die kunnen niets voor me doen omdat de schade onder de 200 euro is.
wie heeft nog een idee.