Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pepie 46
pepie 46 - 08-06-2011 00:03:51
Vakantie & Reizen

Obelink Winterswijk

Geachte mevrouw/meneer,

ik probeer nu voor de tweede keer een reactie van u te krijgen.
als ik voor woensdag geen antwoordt heb ontvangen, gaat deze brief naar kassa en radar.

bij obelink in winterswijk een luifel met luifelframe gekocht.
thuis (in emmeloord) heb ik de onderdelen in elkaar gezet en bleek dat het klemsysteem niet werkte. deze klemden totaal niet.

naar obelink gebeld en heel verwonderd werd er gereageerd, zo van: “nou dat is vreemd er zijn er wel duizenden van verkocht en nooit een klacht gehad”.
maar ik moest natuurlijk wel weer vanuit emmeloord naar obelink heen en terug ruim 350 km.
de meneer die mij hielp reageerde niet op mijn opmerkingen of het wel meer voor kwam,
en nog meer van dit soort vragen, maar kwam wel gelijk met een nieuw zakje met gemodificeerde klemmen, en begon meteen de onderdelen te vervangen.
waarom haalde deze meneer niet meteen nieuw luifelframe uit het magazijn?
dat zou een hoop werk gescheeld hebben.

je gaat toch een nieuwe aankoop niet ter plekke repareren, maar je geeft toch gelijk een nieuwe set aan de klant!

maar..... aangezien de stokken in dichte dozen zijn verpakt, kreeg ik sterk de indruk dat meneer dan tegen de lamp zou lopen, omdat misschien de hele partij of een gedeelte van de partij niet in orde zou zijn en hij niet dat risico wilde lopen.

na 2 keer een mail te hebben gestuurd, geen enkele reactie van obelink gekregen!

enig idee voor hoeveel brandstof ik verreden heb door die stomme fout van jullie, de ontwijkende antwoorden op mijn vragen en de slechte service?
had die klemmen gewoon naar emmeloord gestuurd, dat had 10 keer goedkoper geweest.

bedankt obelink voor de piekfijne service!