pepie 46
door pepie 46 Jun 8, 2011 om 00:03
Vakantie & reizen

Obelink Winterswijk

Geachte mevrouw/meneer,

Ik probeer nu voor de tweede keer een reactie van u te krijgen.
Als ik voor Woensdag geen antwoordt heb ontvangen, gaat deze brief naar Kassa en Radar.

Bij Obelink in Winterswijk een luifel met luifelframe gekocht.
Thuis (in Emmeloord) heb ik de onderdelen in elkaar gezet en bleek dat het klemsysteem niet werkte. Deze klemden totaal niet.

Naar Obelink gebeld en heel verwonderd werd er gereageerd, zo van: “nou dat is vreemd er zijn er wel duizenden van verkocht en nooit een klacht gehad”.
Maar ik moest natuurlijk wel weer vanuit Emmeloord naar Obelink heen en terug ruim 350 km.
De meneer die mij hielp reageerde niet op mijn opmerkingen of het wel meer voor kwam,
en nog meer van dit soort vragen, maar kwam wel gelijk met een nieuw zakje met gemodificeerde klemmen, en begon meteen de onderdelen te vervangen.
Waarom haalde deze meneer niet meteen nieuw luifelframe uit het magazijn?
Dat zou een hoop werk gescheeld hebben.

Je gaat toch een nieuwe aankoop niet ter plekke repareren, maar je geeft toch gelijk een nieuwe set aan de klant!

Maar..... aangezien de stokken in dichte dozen zijn verpakt, kreeg ik sterk de indruk dat meneer dan tegen de lamp zou lopen, omdat misschien de hele partij of een gedeelte van de partij niet in orde zou zijn en hij niet dat risico wilde lopen.

Na 2 keer een mail te hebben gestuurd, geen enkele reactie van Obelink gekregen!

Enig idee voor hoeveel brandstof ik verreden heb door die stomme fout van jullie, de ontwijkende antwoorden op mijn vragen en de slechte service?
Had die klemmen gewoon naar Emmeloord gestuurd, dat had 10 keer goedkoper geweest.

Bedankt Obelink voor de piekfijne service!

2350 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

börgemeister
door börgemeister - Jun 8, 2011 om 03:19
506 Antwoorden / 25 Vragen
0

Het zakje met onderdelen had Obelink qua "service" ook u kunnen toesturen.

U zult waarschijnlijk geen tweede keer meer iets bestellen/kopen bij Obelink in Winterswijk. Negatieve mondreclame over Obelink, ook op deze website, is geen pré voor het bedrijf.

Blijkbaar is Obelink in Winterswijk het de 'bedrijfspolicy' van 'zwijgen is goud' m.a.w. niks van ons laten horen.

Van de website www.obelink.nl:

Ruilen of retourneren


Indien u het artikel in de winkel hebt gekocht kunt u deze binnen 8 dagen retourneren op vertoon van de kassabon. Voor artikelen die niet gebruikt zijn en nog in de originele verpakking kunt u geld terug krijgen. Speciaal voor u bestelde artikelen kunnen we helaas niet retour nemen. Kosten door ruiling of retournering worden niet vergoed.

Artikelen die (ogenschijnlijk) gebreken vertonen of niet correct lijken te werken zullen eerst door de desbetreffende afdeling beoordeeld worden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer