Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

peetje123
peetje123 - 20-07-2011 11:48:38
Computers & Telefonie

kapotte mobiel

Beste mensen,

ik heb sinds 16 juni een abo bij t-mobile met de samsung wave touchwiz s7230.
wat een bagger toestel.....

heb m al een keer terug moeten sturen voor reparatie omdat ik niet kan inzoomen met foto´s maken en omdat t toestel steeds uitvalt en ik steeds opnieuw de pincode moet intoetsen om m weer aan de gang te krijgen.
ben m bijna 2 weken kwijt geweest.
sinds afgelopen vrijdag heb ik m terug en wat denkt u ???

er is totaal niets veranderd aan het toestel terwijl zij zeggen in de brief dat ze software er opnieuw opgezet hebben....
ik kan dus nog steeds niet inzoomen en t toestel schakelt zich weer gewoon uit dus al met al heb ik t gevoel dat ze er misschien 1uurtje mee bezig geweest zijn en verder de tijd van die 1 1/2 week ernaast hebben liggen slapen ofzo.
ook zit er op de achterkant een stikker met een barcode en t woord "klepje" ...(???)

wat moet ik hiermee ???
ik heb alweer mail gestuurd maar tot op vandaag niets gehoord ...

graag jullie advies en/of tips...

gr. petra