peetje123
door peetje123 Jul 20, 2011 om 11:48
Computers & telefonie

Kapotte mobiel

Beste mensen,

Ik heb sinds 16 juni een abo bij t-mobile met de samsung wave touchwiz S7230.
Wat een bagger toestel.....

Heb m al een keer terug moeten sturen voor reparatie omdat ik niet kan inzoomen met foto´s maken en omdat t toestel steeds uitvalt en ik steeds opnieuw de pincode moet intoetsen om m weer aan de gang te krijgen.
Ben m bijna 2 weken kwijt geweest.
Sinds afgelopen vrijdag heb ik m terug en wat denkt u ???

Er is totaal niets veranderd aan het toestel terwijl zij zeggen in de brief dat ze software er opnieuw opgezet hebben....
Ik kan dus nog steeds niet inzoomen en t toestel schakelt zich weer gewoon uit dus al met al heb ik t gevoel dat ze er misschien 1uurtje mee bezig geweest zijn en verder de tijd van die 1 1/2 week ernaast hebben liggen slapen ofzo.
Ook zit er op de achterkant een stikker met een barcode en t woord "klepje" ...(???)

Wat moet ik hiermee ???
Ik heb alweer mail gestuurd maar tot op vandaag niets gehoord ...

Graag jullie advies en/of tips...

gr. Petra

402 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 22, 2011 om 10:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

@moortje123
Vervelend dat je Samsung toestel na reparatie nog dezelfde defecten vertoont! Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.

Cindy
T-Mobile Webcare

ve
door verwijderd - Jul 22, 2011 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Cindy,

Heel erg bedankt voor je reactier maar ik ben gisteren (donderdag 21e-7) teruggebeld door je collega met het verzoek om mn mobiel nogmaals terug te sturen voor reparatie en ik heb een maand tegoed gekregen op mn abonnement.
Ik zal je mailtje bewaren voor de zekerheid voor als ik m weer terug heb.

Fijn weekend en nogmaals bedankt voor je reactie,

gr. Petra