Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
petram - 04-01-2012 16:10:56
Computers & Telefonie

Waar kan ik met mijn klacht heen als de leverancier moeilijk doet

Ik heb een serrieus geschil waar ik met de leverancier niet uit kom. wie kan mij helpen om een serrieuze klacht aan het licht te stellen.
het gaat om een gsm van nog geen drie mnd oud.was werkend opgestuurd echter lade niet door.is opgestuurd en volgens de reperateur is de printplaat stuk door verkeerd gebruik.hij is dus onherstelbaar en valt volgens reperateur niet onder garantie.de telefoon is werkend opgestuurd.ik kan hem laten vernietigen dan kosty het me niets of ik kan hem afsturen dan kost het me 37.49.ik vind het schandalig hoe men ons behandeld want er is niks met die gsm gebeurt volgens de reperateur zou dit door een stroompiek ofwel een verkeerde adapter kunnen geen van beide is het geval geweest.wie ow wie kan me helpen ik hoop dat er iemand is die me juridisch advies kan geven waar ik ook iets mee kan waar zijn onze rechten??? mvg p mieves