pe
door petram Jan 4, 2012 om 16:10
Computers & telefonie

Waar kan ik met mijn klacht heen als de leverancier moeilijk doet

Ik heb een serrieus geschil waar ik met de leverancier niet uit kom. Wie kan mij helpen om een serrieuze klacht aan het licht te stellen.
Het gaat om een gsm van nog geen drie mnd oud.Was werkend opgestuurd echter lade niet door.Is opgestuurd en volgens de reperateur is de printplaat stuk door verkeerd gebruik.Hij is dus onherstelbaar en valt volgens reperateur niet onder garantie.De telefoon is werkend opgestuurd.Ik kan hem laten vernietigen dan kosty het me niets of ik kan hem afsturen dan kost het me 37.49.Ik vind het schandalig hoe men ons behandeld want er is niks met die gsm gebeurt volgens de reperateur zou dit door een stroompiek ofwel een verkeerde adapter kunnen geen van beide is het geval geweest.Wie ow wie kan me helpen Ik hoop dat er iemand is die me juridisch advies kan geven waar ik ook iets mee kan waar zijn onze rechten??? mvg P Mieves

327 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer