Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pinguin01 - 14-05-2012 13:40:25
Garantie & Verzekeringen

Niet invullen schadeformulier

Een vrachtwagen chauffeur van simon loos heeft mijn spiegel geraakt toen ik stilstond. stond stil op een plek waar het is toegestaan (moest iemand afzetten). na de aanrijding toeterde ik met gebaren om aan te geven dat hij mijn spiegel had geraakt. de vrachtwagen chauffeur ging er echter snel vandoor. ik ben hem achterna gereden en stond naast hem voor een stoplicht even verderop. weer toeterde ik en gaf ik aan dath hij me geraakt had. de chauffeur koos ervoor om hard weg te rijden. gelukkig hadden we toen al zijn kenteken en heb ik direct zijn baas opgebeld. na 2 a 3 keer bellen gaf iemand van de planning aan dat ze er achteraan zouden gaan. dit was rond een uur of drie in de middag. na weer gebeld te hebben gaf de planning aan dat de chauffeur contact op zou nemen. er belde een nummer rond vijf uur s’middags waarop ik net te laat was met opnemen. ik vermoedde dat het de chauffeur was en belde direct terug. helaas voicemail. dit gebeurde op de vrijdag in het weekend voor koninginnedag. na koninginnedag op 1 mei weer contact gezocht met de chauffeur. ik vroeg hem waarom hij was weggereden waarna ik brutaal te woord werd gestaan. hij was niet bereid om een schadeformulier in te vullen en dat zou het kantoor afhandelen van simon loos. ik heb de planning weer gebeld en kon de dag daarna langskomen. helaas was de chauffeur niet aanwezig en een schadeformulier invullen zat er ook niet in (zonder koffie kon ik binnen 5 minuten weer opstappen). ik kreeg wel een e-mail adres mee waar ik de foto van de schade heen kon sturen. de kentekens werden ook nog op een blaadje geschreven waarvan ik al snel zag dat het niet het juiste kenteken was! ik heb daarna de foto met schadeformulier opgestuurd via de e-mail zonder een reactie te krijgen. ik stuurde een herinneringsmail waarop werd aangegeven dat ze niets zouden invullen en ik ze maar aansprakelijk moest stellen. met andere woorden we veroorzaken schade maar vergoeden het niet. het probleem van aansprakelijk stellen is de omgekeerde bewijslast. indien het niet op video is vastgelegd kan en zal de verzekeraar er niets mee doen. dit is schijnbaar bekend bij simon loos. ik word nu al twee weken aan het lijntje gehouden, vandaar mijn klacht!

gewenste oplossing
invullen en ondertekenen van het schadeformulier.