Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gu
guzzigerard - 16-07-2012 20:18:06
Computers & Telefonie

Aldi talk mobiel internet

Onlangs heb ik bij de aldi een medion mobile simkaartje gekocht en een 250 mb maandbundel geactiveerd.
deze was na drie dagen op...
vervolgens dan maar een 750 mb maandbundel geactiveerd.
deze was na een week op...
hier kreeg ik toch de indruk dat de mb's met de vork worden afgeschreven.
ik heb geen grote bestanden gedownload of video's bekeken, ook automatische updates is uitgeschakeld.
ik maak ook in het buitenland veel gebruik van prepaid internet, en merk dat in hongarije (pannon/telenor) ook met de vork geschreven wordt.
het is in het buitenland trouwens ook heel veel goedkoper.

maar het ergste volgt nog;
na een sms dat mijn bundel op is waardeer ik opnieuw op en activeer een nieuwe 750 mb maandbundel.
en dan 39 minuten na de vorige sms krijg ik een nieuwe sms dat mijn bundel alweer op is.
het is volgens mij technisch onmogelijk om in zo'n korte tijd met een mobiele internet verbinding opwaarderen , bundel activeren en 750 mb op te maken.
twee keer heb ik een mail gestuurd naar de helpdesk van medionmobile, maar daar wordt ik afgewimpeld.
al met al heb ik in twee weken voor 60 € aan internet opgemaakt.
inclusief het buiten de bundel internetten.

mijn vraag is; hebben meer mensen dit meegemaakt en wat hier tegen te doen?